måndag 2 maj 2011

Klipp o färg

Bara 3 veckor kvar till jag får gå till min duktiga frisör Susanne o fixa mitt hår. Jösses vad jag längtar! Och vilken skillnad det kommer bli.... Har ju redan en hemsk utväxt så....haha.
Kommer vara fin till dopet av Nathaniel iallafall. :)

Min kära storebror ska opereras för sin cancer på torsdag. Sen ska han bli frisk! Det har vi alla bestämt! Nått annat alternativ finns inte! :)

Efter denna påskhelg har vågen visat uppåt igen 2 kilo! Höm! Har blivit lite fööör mkt gott ja..... Vet inte men har fått dille på kakor och sötsaker. Får jag tag i det så ÄTER jag! Skäms lite o säga det men har faktiskt tänkt tanken att köpa hem massa gott och bara frossa! Men skulle aldrig göra det med folk runt mig... Lite bulimivarning?! Haha! Eller falsk bulimi som vi brukar kalla det...frossa utan att kräkas.....
Jag tror att jag känner så här för att jag är väldigt stor i maten nu när jag ammar och äter för lite MAT. Då är det inte så konstigt att man blir sugen på massa gott.
Idag ska jag äta ris och gryta hos mamma. Ska äta ordentligt så jag blir mätt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar