söndag 22 april 2012

Katten var borta i 2 1/2 dygn. Nu vill han knappt gå ut. ;)

Idag har vi bytt till sommardäck på bilen. Fina nya däck. :)
Nate fick sig en liten promenad i ma och pas trädgård.
Och första glaset vin utomhus idag. Vår nu va? :)

Vi har fuskat lite denna helg.... Har blivit både socker och mjölk. Och lite chips.... Dels har jag PMS så det e väl mest mitt fel och så bjöd mamma på nybakt sockerkaka och rulltårta(äppelmos i). Till det kaffe. Så gott det var.
Jag är inte stenhård med min "icke socker, mjölk och mjölkdiet" utan försöker bara undvika det så gott det går. Känns rätt bra att ha tänket "behöver jag äta det där" i huvudet igen. Känns mer som jag. Att ha lite kontroll över mat och snaskintaget. Jag är en kontrollmänniska. Det bara e så. Helst skulle jag vilja gå genom livet med facit i hand. Gillar inte överraskningar så mkt.

Nepp...nu sova lite innan N vaknar. Vi har kollat på filmen Hugo(helt ok) och tv-serien Jess(underbar!) ikväll. Blev lite väl sent....
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar