onsdag 5 november 2014

Operation

Idag opererade jag bort en endometrioscysta. Blä. Har så ont i axlarna nu så kan inte sova. Gasen som de blåser upp buken med som spökar.

Var inne på op vid 12 och opererades vid 13:30 ca. Hemma igen runt kl 18. Fantastisk hur snabbt det kan gå!! Amazing! Och att få göra en sån här operation för 300 spänn. Sjukt bra!
Alla läkare o sköterskor var så gulliga. Vilka människor! Och min gynekolog är så BRA! Verkligen rätt människa på detta jobb!
Nu ska jag behandlas med lite tabletter som hämmar ägglossningen så äggstocken får vila lite.
Äggledaren till äggstocken där cystan satt hade tagit lite skada så hon sköljde den rent och tyckte ändå att det såg "fritt och bra ut".
Hoppas så att jag slipper fler sådana här operationer! Fy fan! Jävla förbannade skitsjukdom!

Imorgon ska syster hänga med mig. Hon tar ledigt från skolan och så ska vi ha en film- och gottadag. Älskade syster!! ❤️

Ah att sitta upp funkade ok. Än så länge. Kanske får sätta på tv-serien "The 100" igen då... Keep my mind on something els.

Lillebror ska komma förbi nån dag o ta en kaffe med mig. Mysigt! Älskar min familj!
Önskar att mamma var hemma från sitt Åland nu... Hade varit fint.

Så glad att detta är gjort nu. Gick så snabbt att få en op.tid från det jag var på gyn. Bra men tror jag blev lite chockad att det gick så snabbt, ca 2 veckor.
Aja nu är det gjort och jag kommer ha fyra nya ärr på magen. Tur att de är så små. :p

Kanske surfa runt på lite julklappar... Två familjemedlemmar är redan klara. Soft!

Seg men hemma!!

Skrutt och Angel. Nu är det även blöjfritt på natten. Några olyckor har det varit men sånt får man räkna med. 

Numera hårfärg åt det brun/kopparhållet. Och lite ljusa slingor. Tror det får bli lite mer åt det röda hållet nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar