söndag 5 juni 2011

Storm

Idag(och igår) blåser det verkligen ute. Storm! Undrar om F får gunga på havet idag? ;)

Snart är det dax för dop. Denna vecka kommer man ha fullspäckat schema. Måste ju baka lite(och nu tror jag att jag vet vad jag ska göra, tror jag....beslutsångest!), fixa ett par tunna ljusa byxor till Nate(i värsta fall får vi ta ett par vita bomullsbyxor vi har hemma men vore kul med nått nytt), jag måste se vad jag ska ha på mig... Min kropp är ju lite annorlunda nu... Tänkte ha en klänning som jag hade förra midsommar(supersöt) men ja....den sitter inte lika bra längre. Jag får på den men knappt av den... Ja ni fattar.... Hatar att känna mig tjock! Visst, jag har ju nått att "skylla" på men det känns bara som en dålig ursäkt. Skulle vilja gå ner ca 10 kilo för att må bättre. Long way to go... Crap.
Sen blir tuttarna så fula i amningsbh:n.... Men måste ha en sån på mig ju ifall han vill ha tröst i kyrkan. Jag tror nog att Nate kommer klara det bra vid dopet men jag vågar inte ta några risker. Allt hade varit såååå mkt enklare om han åt ersättning.... Kanske skulle prova att pumpa ut lite mjölk o se om han vill ta flaskan då.... Fast o andra sidan så vet jag inte om jag kommer i några av mina vanliga bh:ar nu med dessa, för mig, bomber. Vilka i-landsproblem man har... ;)
Jag har ialf snygga skor! Haha.

Usch... Pengarna kommer springa iväg nu i samband med dopet och jag som tänkt åka till Åland rätt snart... Måste ju köpa proviant så man slipper handla så himla mkt där. Dyrt! Undrar vad ett paket blöjor kostar där..... :0 Nepp, får bunkra så gott det går. Sen har jag ju 100 Euro som jag fick av min mormor och morfar tidigare i år. De får gå till mat i sommar. :) Perfekt!

Tisdagmorgon kommer älskling hem! Längtar!!

Nehe.... Mysa en stund till då med Nate. Han har varit ett varmt plåster inatt så jag har inte sovit bra alls... Får bli en slappardag!

2 kommentarer:

  1. Gör en frosting med cheese i. Googla typ på Leila frosting, hennes är god! Och dte bästa är ju ifall dom kan stå i kyl innan du serverar dem. Annars i rumstemp!

    SvaraRadera
  2. Ja just det ja! Den är ju Jättegod! :) Tack

    SvaraRadera