onsdag 22 juni 2011

Tröttis

Inatt sov Nate heeela natten! Och i SIN säng dessutom! Är ju van att han vaknar runt 01-tiden för tutte men nu sov han i ett sträck från 20:00-06:30. Wohoo!
Jag såg dock ut som Dolly Parton. Haha. Aj säger jag bara!
Men denna vana får han gärna fortsätta med! :)

Idag går flyttlasset till Åland då i några månader. Ska bli riktigt skönt. Tänk att få vara där en hel sommar. Har ju inte hänt sen man var liten. Mitt älskade Åland! <3
Mommo kommer nog bli chockad(igen) hur mkt större Nate blivit. Nu vill han ju bara hoppa, hoppa, hoppaaaa när han sitter i famnen. Bra träning för ens armar.
Vår packning är enorm... Jag har nog tagit med alldeles för mkt men eftersom vi ska bo där en längre period så vill jag ju ha med mig saker/kläder "ifall att"...
Ska försöka att inte stressa upp mig idag. Får följa planeringen så går det nog bra. Har ju våra svarta pantrar som ska med oxå... Hoppas de är med på noterna..
Jag o Nate åker Audi och F får ta Forden och kattorna. :)

Snart semester! Skönt! ;)

Glad Sommar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar