onsdag 3 oktober 2012

Life

Livet är bra roligt, konstigt, underhållande, jobbigt, sorgligt, hjärtligt, tungt, härligt, uppfriskande, irriterande, älskvärt....
Försöker få skrutt o somna nu. Varit så himla grinig idag. Helst, om han fått välja, så skulle jag ha burit runt på honom hela dan idag. Och burit har jag gjort. A LOT! Mina armar alltså! ;) Och sen detta GNÄLL! Ingenting har varit bra, han har knappt ätit nått alls och känts varm i omgångar.
Nä...inte lätt med sjuka barn. Man blir helt slut. ;) Tänk då de som har supersjuka barn. Stackars de!!! :/
Får se hur natten blir! Det dumma är ju att det bara är jag som duger. Han har knappt velat sitta alls i pappas famn ikväll.... F har fått tagit honom när jag sprungit på toa och då har det kommit ett "mammaaa..." Och stora ledsna hundögon. Lilla skrutt.
Men som jag sa till mamma idag. Mamma är ändå mamma. Mamma är bäst! :)
Så får väl ta det som en komplimang att han älskar sin mamma. :)

Denna vecka blev inte ALLS som jag räknat med. Lite irriterad faktiskt. Hade sett fram emot en kort arbetsvecka och en längre helg eftersom jag har semester på fredag. Nu känns det som om denna semesterdag bara försvinner liksom...som om jag inte är värd den...
Stupid.
På fredag ska vi ju påuppföljningssamtal på dagis. E Nate fortfarande dålig då så får mamma komma och passa honom en stund.
Men hoppas detta ger med sig nuuuu!
Tror skrutt bara har lite stegring nu. Hoppas febern håller sig nere under natten!

Man I need a shower! Haha. Jag har kommit lite i andra hand om man säger så......;)

Nu har Nate somnat. Dax för mig oxå att stänga de blå och sova.
F och Jim umgås ikväll igen. Alltid lika trevligt att träffa Jim. :)

G'night!

Nate fick läsa kolböcker idag. Tröstade bra i fem minuter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar