torsdag 11 oktober 2012

Oh boy what a night!

Och och F sa till varandra att "åh vad bra Nate sover om nätterna nu".
Det skulle vi inte ha gjort! Inatt var han värsta propellern.
Han sov i sin säng ett tag men vaknade rätt tidigt och ville komma över till mig. Sen känns det som om han legat och vänt och vridit på sig hela tiden. Höll på att bli tokig!
Så ringde väckarklockan kl 05 och jag steg upp. Rätt sur och irriterad. Nate grymtade lite när jag gick upp för trappan men sen blev det tyst. Han somnade! VA!?
Hade jag vetat det hade jag gått och lagt mig på soffan vid 2-3 inatt.... Morr. Haha.
Sov som en stock på bussen in till jobb och vaknade av att jag dreglat ner mig själv på halsduken. Hahahaha. Helt utslagen. ;)

Imorrn är det fredag! Så skönt! Jag har inget pass i mitt schema imorrn så det får bli skrivbordsjobb och sen tidig hemgång. Det är jag värd för två fredagar efter kommer det att bli sena jobbkvällar. Ena fredagen till kl 18 och nästa till kl 19. Flexen kommer öka mkt där. :) Bra.

Fick mms hemifrån idag där Nate sitter vid köksbordet på en "vuxen" stol och äter sin morgonbanan. Stora killen ju!! Åh jag längtade nästan ihjäl mig!

Fick en fråga idag om jag ville följa med på en solsemester två veckor till Spanien. Haha! Det var ett skämt från en städare som brukar prata med oss bibliotekspersonal.
Jag sa att "nja...vad tror du min man säger om det..?"
"Äsch då! Varför har du man....!!?"
Haha. Tack men nej tack.



How adorable?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar