måndag 19 april 2010

Det du!

Lista jag snott från Bea som hon snott av sin kompis.. ;)

Namn: Jessica Yvonne Borgersen
Längd: 163 cm typ
Hårfärg: Blond
Fräknar: Näj
Motto: What dosen´t kill you can only make you stronger!

Kär? Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland skulle jag vilja bo i nån medelhavsby, där man hämtar sitt färska bröd på morognen, äter frukost i soluppgången, vin och färsk fisk på kvällen....*drömmer mig bort*
Tänker du på självmord? Näj
Dricker du? Vatten, kaffe, vin, saft, mjölk, O´boy är väl de vanligaste
Använder du droger? Alkohol då...
Röker du? Nope
Vad är du rädd för? Att förlora mina nära och kära, döden, stress(It can make U sick!)

Senaste...
Filmen du köpte? Måste ha varit 2-3 till F i julklapp
Låten du hörde: Ehm....HAR jag hört någon låt idag...?? Måste vara introt till BSG då...
Personen du ringde? Bea igår
Personen som ringde dig? En kollega idag
TV-program du såg? Hollywoodfruar. Hahahaha
Person du tänkte på? Donno

Favorit...
Låt: Många!
Sak att göra: Sooova, mysa ner i kudden, kolla på tv-serier, äta, baka
Dryck: Hmm....Cola e bra....sjukt gott ibland
Kläder: Bekväma
Film: Vet inte!
Serie: BSG, Legend of the seeker, Bones, Angel, Buffy, Sex and the city, Friends..

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja.
Gråtit över en flicka? ja.
Ljugit för någon? Jao...
Varit i slagsmål? Jo, typ

Antal...
Gånger du vart kär? Hm...3 gånger kanske...
Gånger ditt hjärta brustit? haha....några gånger...
Hjärtan brustet på grund av dig? 3 kanske...

Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: vatten har det blivit o en gooood päronsaft

Senaste...
boken du läste? Del 39 av Isfolket
Personen du fick brev av? Oj! Det var ett tag sen.... Måste vara från Jen eller Mommo
Personen du fick sms av? En kollega
Saken du köpte? Mat

Vad har du gjort idag? Upp vid 5:30, till jobb. Gick en nystartskurs på morgonen. Jobbade till 18, tog en 40 minuters promis med maken. Hem, åt mat o kollade på ett avsnitt av BSG. Borsta tänderna o i säng. ;)
Brukar du svära mycket? Gör det alldeles för mkt
Gillar du att slåss? Näj!
Vad ska du göra ikväll? Inatt kanske,....;) Sova!
Var har du ont? I nacken och lite bakom knät
Håkan Hellström eller The Ark? Inga av mina favoriter men de kan båda vara helt okej att lyssna på om man e på humör.
Gillar du ketchup? Jag ÄLSkAR ketchup! Det är en last för mig...haha
Är du glad nu? Jadå
Var du glad igår? Jadå
Stockholm är... ? Stessigt men finns mkt fint att titta på
Göteborg är... ? Var så längesen jag var där så kommer inte ihåg
Land du vill besöka? Har för många önskeresmål för att kunna plocka ut något

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar