fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Snart ska jag gå och köpa lite påskgodis! :)
Åt lite godis på jobb igår dock så jag tjuvstartade lite.

Har så jäkla ont utanpå(?!) halsen när jag böjer mig ner. Skitskumt. Och ont i ena örat och huvudvärk och så trött, så trött..... Känner mig sjuk i kroppen på nått sätt....
Bara jag inte håller på o bli sjuk nu!! Nästa helg är det ju tjejparty här hos mig! Blir jag sjuk så blir jag sur! :( Haha. Får hoppas på det bästa!

Inatt var mauarna ute hela natten. Dock vaknade jag klockan fyra av höga "Mjauuuoooooooooooooooo!!!!!!!" Rusade upp för jag trodde att S&A satt utanför och grät. Öppnade dörren och därute står en stor vit katt med värsta raggen och fluffsvans. Han rusade dock iväg snabbt när han såg mig och våra mauar efter honom... De gjorde upp om platsen I guess.
Bad en stilla bön om att de inte skulle riva ut varandras ögon och gick o la mig igen. Det var tyst i lite över en timme då nästa yl kom. Haha! Denna gång gick F upp och schasade iväg den vita katten. Våra bäbisar kom in och fick mat.
Jag tror de tyckte det var ganska skönt att få komma in i tryggheten. De sov gott sen i vårt sovrum. De sover fortfarande..hehehe. Tar nog på krafterna att vakta sitt hem hela natten! ;)

Då ska man ta tag i hemmet då. Tvätta och städa! :)

GLAD PÅSK!!

Supercute! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar