tisdag 30 mars 2010

Trött

Är så jäkla trött idag!! Musklerna värker och jag känner mig så matt! Får mjölksyra i benen så fort jag går(ehum?).
Böjer jag mig ner så blir det sånt tryck i halsen/nacken. Samma känsla som när man har bihålorna fulla med snor och man böjer sig ner.
Antingen så håller jag på å bli sjuk. Kanske kroppen säger "lugna ner dig lite nu" eller så är det början på PMS-veckan. Great... Vi får se.

Inatt var katterna ute hela natten. Och jag sov så skönt! Haha. Trodde faktiskt att jag skulle vakna hela tiden och springa och kolla om de ville in, men icke!
Jag steg upp vid 5 och öppnade ytterdörren. De kom in som ett skott! Hihi. Och de var såååå hungriga!

Nu ska jag softa lite tills F kommer hem. Det blir nog att gå och sova tidigt idag!
Bara två dagar kvar att jobba innan jag är ledig i f y r a långa dagar! Underbart!!!

Over and gäsp




Snart så! Yum! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar