söndag 7 mars 2010

-

Time for one thing I löööv! Frågesport! :) Shit, vilken egogrej! Haha. Snott dennna från sis kompis blogg... :D

Jag har insett att min senaste kyss: Oj,...gör det alldeles för sällan...
Jag lyssnar på: A lot
Jag pratar: Ibland mycket och ibland lite...beror på humör och sällskap
Jag tycker om: Min man, våra katter, min familj, mitt Åland, FB, Animal Planet, kakor...listan kan bli lååång.
Jag avskyr när folk: Är störda
Min bästa vän är: Har flera :)
Min första vän heter: Carro :)
Kärlek är: Underbart och livsviktigt!
När jag borstar tänderna:
Tycker jag det är tråkigt men nödvändigt.
När jag lagar mat: Har jag en gullig Spike bredvid mig som tittar på.
Jag tänder på: Styrka - på olika sätt
Det sexigaste yrket är: Bibliotekarieassistent såklart ;P
Det är charmigt när: Fredrik kommer hem med blommor tooo meeee :) Eller när han skrattar(fnissar), så söt är han då.
Jag är rädd för: Att dö, att förlora mina nära och kära, att aldrig kunna bli gravid, att inte räcka till.
Den värsta känslan är: Att känna mig osäker i sociala sammanhang.
Den bästa känslan är: Att ha lyckats med något.
Jag är bäst på: Ehm... Jag är nog inte "bäst" på något men gillar att baka och sjunga men är absolut inte over the top. Haha.
Jag är sämst på: Att tro på mig själv!
Om jag va ett djur skulle jag vara: Katt
Jag kommer alltid att vara: Blåögd...
Det finaste som finns är: Kärlek
I sommar gjorde jag: Jobbade och hade sen lång semester! Lovely!
Sist jag grät var: Hm....kommer inte ihåg...kanske nån PMS-period för ett tag sen...
Jag kan: Vara väldigt självkritisk
Jag kan inte: Vara självsäker
När jag vill tänka går jag: Kanske ut och går eller lyssnar på musik hemma.
När jag bakar så bakar jag: Sockerkaka av något slag eller kladdkaka
Min mobiltelefon är: Helt okej.
När jag vaknar på morgonen: Är jag ett vrak
Innan jag går och lägger mig: Säger jag godnatt till mauarna och maken.
Just nu tänker jag på att: Jag borde göra något effektivt idag, som att fortsätta städa huset...
Bebisar är: Söta! :)
Idag har jag: Blivit väckt tidigt av katterna, ätit frukost och slängt in första maskinen tvätt i tvättmaskinen.
Ikväll ska jag: Laga mat och kanske se en film.
I morgon kommer jag: Jobba igen :s
Jag vill verkligen: Ha en bejbi ;)

Gäsp, trött och ont i magen! Har haft lite värk i några dagar nu. Inte bra. Blir lite orolig att det ska börja krånga igen. :/ Ibalnd suger det vara kvinna!

Igår klippte och färgade jag håret! :) Så nu är jag ljusare igen! Och hon klippte rätt så kort på ena sidan vid örat och längre på andra sidan. Läckert och lite mer attityd! I like a lot! :D
Känner mig lite snyggare igen! :) Bra för har känt mig så ful och bara bläääää! :/
Förstår inte var mitt självförtroende har tagit vägen!
Känner mig inlåst i mig själv. Denna kropp är INTE jag! Jag är så jäkla ful!
Kan det inte bli vår snart så man kan gå ut och jogga! Har ingen lust att jogga i dessa minusgrader då jag har astma nu när det är så kallt.
Shit, jag är så elak mot mig själv! Först så trycker jag i mig massa skit, rör inte på mig och sen har jag mage att kalla min kropp ful och bli äcklad av den! DU har gjort detta själv! Gör något åt det eller gilla läget!
Shit, får panik för jag vet inte hur jag ska "börja om". Känns just nu som om jag aldrig kan bli smal igen... :/ *lessen*
Känns som om den snälla Jessie försvinner mer och mer och en bitter och ARG bitch kommer fram! Jag är inte snäll längre! Verkligen! Jag är en egoistisk kärring som är sur och nere för att mitt liv inte blivit som jag velat. Är så trött på att känna mig som en tönt! Är så trött på att bli bossad runt. Jag har alltid trott att jag haft konstiga värderingar då vissa tyckt att de behöver styra mig och ifrågasätta mina val! Jag är den jag är! Like it or leave me alone!!!
Jag b ö r j a r inse att jag är bra som jag är. Oj, vad uppeldad jag blev nu men jag är trött på att bli trampad på tårna!
Jag jobbbar på att vara en bra människa och älska mig själv! I´m actually fucking awesome! HA!
Går väl igenom en fas I guess!

Oj, deppinlägg! ;) Haha!
Det känns bättre nu! Hehe. Skönt att skriva av sig så här i PMS-tider! Haha.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar