söndag 14 mars 2010

15 kg

-15 kg..... Så mycket skulle jag vilja gå ner.... *hjälp*
Dammsög alla 3 våningar idag, skurade golv, torkade damm och tvättade. Sen stack vi ut på vårens första joggingtur. Oj oj oj! Haha! Stackars lilla kropp! Vad har jag gjort mot dig!?
Gjorde lite situps när vi kom hem igen, plockade ihop återvinningen(Igen! Funderar starkt på att sluta återvinna!! Berg!) och åter iväg med dem, in till affärn och handlade det nödvändigaste. Åkte hem o slänge in grejerna i kylskåpet sen ut till ma o pa för att bada bastu! Najz!
När vi kom dit då satt de på trappan och njöt av ett glas vin! Såg så "vårigt" ut! :)
Mamma bjöd os på middag! Så snäll mamma! Jag fick lite vin oxå.... *host* Ja, jag vet att det inte är så jävla bra för figuren men det är "relaxing"! Det är viktigt det med!...Just det..... ;)

Så 15 kg ner asså......damn! Det är mycket! Har nu godisförbud fram till påsk! Jag ska fan klara det!
Ska försöka rapportera här så ofta jag kan om jag har klarat av att stå emot sockersuget! Bra pepp för mig!
Ska dra ner på kaffet oxå! Shit......

Denna helg har jag fått vakna av mig själv o inte av 2 hungriga katter! JÄTTESKÖNT! Känner mig riktigt utvilad! Får se hur jag känner mig när jag kommer hem från jobb imorron.... he he he......

Eart Hour är den 27 mars visst! ;) Får bli vin o mörker då! ;)

Nu en kopp te med maken! :)
Puss & Kram!

4 kommentarer:

  1. 15 kg låter bra. Jag är på=) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh! Då kan vi peppa varandra! Låter bra det! :D Skönt o ha lite stöd! Kram!

    SvaraRadera
  3. Flytta till en lägenhet högt upp och ett place med lite mat, mer än så behöver man inte för att gå ner i vikt haha:D Gått ner 5 kg på 2½ vecka! Shiiiet!
    Men det här klara du sis! :D Får dra med dig ut på promenad när jag blir friskare!
    Sov över 15 timmar i natt och försov mig 3 timmar, haha, trött? ;)

    Vi måste ses snart sis!
    Puss// Bea

    SvaraRadera
  4. Oj då! Kanske ska flytta hem till dig då... ;)
    Vi har oxå lite mat hemma haha.... "Unnar" väl oss lite för ofta... godsaker... Hm!
    Ja, promenader när du mår bättre, absolut!

    Japp, måste ses snart!
    Puss & kram!

    SvaraRadera