torsdag 25 mars 2010

Nu börjar det....

...rycka i vintarmen! Hahaha!
Storebror frågade om vi ville komma över på lite ost, kex, marmelader och vin nån dag och herreguuud vad gott det lät!
Jag sa till honom att vi inte äter onyttigt eller dricker alkohol nu på ett tag. Han tyckte vi var rätt så tråkiga! ;)

Men ska hålla mig till påsk för annars kommer jag nog blir lite besviken på mig själv!
Kan ju hoppas att pms:en kommer lagom till påsk så jag får äta och unna mig choklaaaad! Mmmm!

När motivationen för träning och matvanor tryter och jag känner mig less så ska jag från och med nu kolla på denna bild:


Pink. Så jäkla snygg kropp! Wow! Skulle inte säga nej till att se ut så där men herreguuud vad mycket jobb det ligger bakom(och säkert lite retusch....;).

Nepp, nu i säng och drömma bra drömmar förhoppningsvis!
Imorgon är det freeeedag! Tjohooooo!
Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar