lördag 17 april 2010

Lördag igen

Jag är så dålig på att uppdatera bloggen nu. Jag hinner inte! :( Jag har fan inget liv! Mitt liv består av jobb, äta, sova, jobb, äta, sova...har jag tur så hinner jag klämma in lite motion mellan....

Idag har jag varit hos syster och fikat, mamma var oxå där. Sen tog vi en promenad. Gick in på kyrkogården och tittade på lite gravar. Jag älskar kyrkogårdar! Jag känner sån frid och lugn när jag strövar där. Är väl lite vrickat intresse....men det är så mkt historia i luften på kyrkogårdar. Häftigt tycker jag! :)

Igår var vi hos Jim & Linda på en liten "inflyttningsfest". :) De bjöd på goda pajer, vin, öl, drinkar o kaffe! Väldigt gott och trevligt! Puss på er! :) Men har känt mig bakis hela dagen idag...drack inte så mkt ändå...urk. MEN det slank ner 2...3? glas vin hos mamma idag när hon bjöd på middag. ;) Pappa hjälpte F att byta till sommardäck på bilen oxå! Så snälla de är! :)

"I forgot to say out loud how beautiful you really are to me
I cannot be without, you are my perfect little punching bag
And I need you, I´m sorry"
Pink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar