söndag 19 augusti 2012

Jobb imorrn

Jösses vad denna semester svischade förbi. Men samtidigt så har den känts lång. Imorrn är det back in business.
Hela härliga hösten framför oss. Försöker tänka positivt här. Hösten kommer gå snabbt med dagislämningar och hämtningar, maken som startar upp sitt företag(åh så jag hoppas att han/vi får snurr på det) och mitt jobb.
Ska försöka på riktigt nu att tappa lite vikt igen. Lagt på mig det jag tappade innan semestern tror jag.... Känns så ialf. Ska få in träning i nån form(om det så bara är promenader) och äta bra. Skräp och annat gott(?) får jag äta på helgen. Inte i veckan!
Känner mig taggad! :)

Lillasyster Bea har nu flyttat till Skåne! Börjar skolan imorrn. Känns så skumt att hon ska vara borta i 1-2 år. :0
Men tur att det finns skollov ialf. Och jag är så stolt över henne att hon vågar! :)

Nepp...sova tror jag. Upp kl 05 imorrn. Huga. G'night.

Bild på Nate i lekparken, Bea & Nate och jag & Nate.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar