fredag 31 maj 2013

Avslutsmöte

20 minuter kvar tills vårt avslutsmöte med våra amanuenser(studentvakter/biblioteksvärdar) börjar.
Jag har tagit emot maten, ställt upp den(med platsen kvar) o insåg att vi inte har några servetter. Hm. Jaja de får nöja sig med vanligt papper på rulle. Det är iallafall inte en toarulle. Haha.
Fem av våra amanuenser slutar oxå så de ska få lite choklad och biobiljett. Rätt mesig present egentligen men en biljett kostar ju rätt mkt idag. De får ju buffé så det är ju inte fel.
Hoppas allt går bra. Jag gillar inte att prata inför folk men D är ba o gört! I can do it!! :)

Idag lämnade jag fem rör blod. Yey. Hade sån hemsk yrsel igår att jag inte kunde gå till jobbet. Så läskigt. Det var som om jag åkte karusell hela tiden o så klart blir man ju illamående om det ALDRIG slutar snurra. Gick till läkaren men hon kunde inte göra så mkt. Yrsel är så så diffust. Det kan ju vara vad som helst!
Får se vad proverna säger. Hoppas inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar