onsdag 8 maj 2013

<3

Idag när jag kom hem från jobb så pussade o kramade jag Nate extra mycket. Blev så tagen av den tragiska nyheten om pappan som glömde sin 2-åriga son i bilen. Han satt där i åtta timmar och var livlös när pappan äntligen kom tillbaka. Han förklarades senare död på sjukhuset. Men herregud alltså!! Jag tog så illa vid mig. Stackars lilla som satt ensam så länge i den hettan och stackars föräldrar! Herregud!
Jag tänker på pappan...vilka skuldkänslor... Hur orkar man ta sig vidare?
Kände att jag nu behöver ett nyhetsuppehåll för just nu klarar jag inte av fler tragiska nyheter. Speciellt inte när det handlar om små barn som far illa. Mitt hjärta och själ klarar inte av det.

Men åh vad många kramar och pussar jag jag och fick av Nate. Älskade älskade unge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar