torsdag 2 maj 2013

Ingen diabetes! Yay!

Inatt hostade Nate jättemycket så han får idag vara hemma och vila. Jag har legat halva natten och lyssnat på hans hosta, Fs snarkningar och mina tankar angående Nates ökade törst och urinmängd.
Så imorse ringde jag till barnläkarmottagning och pratade med dem. Vi var välkomna ner för att lämna ett urinprov.
Vi gick dit och fick en liten påse som man klistrar fast över snoppen. Heh...väldigt praktiskt. :)
När den satt på plats(efter lite övertalning) köpte vi en festis och tog en promenad. Ca 45 min var vi tillbaka med hela påsen full med kiss. :)
Och allt såg bra ut! Inget socker eller bakterier i urinen. Så skööööönt!!! Femhundra ton ramlade av mina axlar. Kan inte beskriva känslan!
Känner mig lite som "hypokondriemamma" men hellre det än att man inte gör nått....
Jag var verkligen sjukt orolig.

Bilder från mammas och pappas nyfriserade tomt och Valborg.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar