torsdag 1 januari 2015

Happy New Year 2015

Nytt år! Nya tag!
Mer fokus på min lilla träning och mer nyttig mat. Mer vatten och grönsaker. Mer fokus på att må bra! Jag är peppad! :)

Varit en fin kväll med bad i badkar, underbar mat och dryck och sällskap hos mamma och pappa.
Löjromstoast med champagne till förrätt, oxfilé, god vitlökspotatis, sparris och sås o gott vin till varmrätt och Gino till efterrätt. MUMMA!
Nate och Moffa sköt av raketer två gånger under kvällen. Nate älskade det. :) 
Nate orkade inte vara uppe till tolvslaget och sov sen gott genom smällarna. Skrutt.
Undrar hur Angel har klarat kvällen... Är han i Nates rum så är det ingen fara... Där är det nästan ljudisolerat... Han har mat, vatten, toa och godis. Han klarar sig men jag vet att han inte gillar smällar. Förhoppningsvis blev det tyst fort.

Maaan... Jag är hungrig igen. What?! Lika inatt... Innan sängen hävde jag i mig en stor tallrik fil med banan och puffar. När jag vaknade runt 4 kurrade magen. W.T.F. På riktigt?! Haha!

Gott nytt! 

Nate & Moffa


Bad!

Jag har verkligen ingen överläpp... Mahahahaha

Förrätt.

Yum



Varmrätt. Ooooohhhh yuuuuum

Tatuering. ;-)

Hejdå 2014 och hej 2015. Hoppas på ett BRA år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar