tisdag 20 januari 2015

Magen bra just nu :)

Var till gyn igår och kollade hur allt såg ut sen operationen. Det såg bra ut och hon förklarade hur mkt hon tagit bort. Jag hade inte så mkt endohärdar. Hade längst "bak"(hon förklarade vad det hette men kommer inte ihåg) men inget ute i bukhålan vilket är fantastiskt! Cystan hon tio bort satt ju på höger äggstock och cystan hade även fastnat i bukväggen och dragit med sig äggstocken neråt. Den fick de loss och upp utan problem. Otroligt. :) 
Kändes så bra när jag fick därifrån! Dessutom fick jag högkostnadskort så det kostade inget. Otroligt bra i januari!! :)

Ikväll fick jag ett "ångestpåslag". Borde egentligen gå och lägga mig men F drog iväg på styrelsemöte... Hoppas N håller sig snäll... ;) Trots att jag äter Visanne(som funkar bra - och ska äta april ut) så får jag ändå en liten dimp när jag egentligen ska ha mens. Haha. Lustigt hur kroppen funkar. Blä...så vidrig känsla... Hua!! Men vet att det går över. Imorrn är det säkert borta eller ialf mindre. :)

Längtar till januari är över. I februari händer ju en massa kul! 
Nate fyller 4 år, alla hjärtans dag, Bea fyller 23 år och jag och F firar 10 år tillsammans. 
När vi firar våra 10 år så är planen att mamma o pappa ska ha Nate lördag-söndag och så ska vi va hemma, äta sushi, dricka bubbel och bara vaaaaaa. Ska se till att det är städat och fint så vi bara kan slappa. :)

Bara 1 1/2 vecka kvar av januari!! Yay!
Min lilla professor 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar