torsdag 10 juni 2010

I wanna go home!

Sitter av tiden på jobb.... Alltid lika roligt...känns så betydelsefullt.... Höm!
Solen tittade iallafall fram nu på eftermiddagen! Härligt! Var riktigt grått tidigare idag.

På lördag ska jag träffa Bea och Linda. Ska baka pizza. Mmmm! Gott! Vad ska man ha på??
Min favvopizza "innehåller" tomatsås, ansjovis och ost. Helt klart den bästa pizza som finns! Fast man får dricka några liter vatten efter för den är väldigt salt! ;)
Det är nog likabra att vi gör en varsin pizza då Jim och Fredrik kommer hem senare från jobb och lär vilja ha en slice eller två...
Shit vad hungrig jag blir!

Men herregud vad tiden går lååångsamt nu då..... Snark!

Imorrn är det fredag! Tjohooo! Så skönt! Helgen som kommer ska jag sova ut och bara va...och städa hemma för fy tusan vad det ser ut där. Har förhoppningsvis mer ork då än vad jag haft de senaste dagarna...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar