tisdag 15 juni 2010

Varm eller kallt?

Jag blir galen på detta väder! Först är det kallt, sen är det varmt, sen blir det kallt och sen blir det tokvarmt inom loppet av några minuter....
Jag släpar runt på min lite tjockare vårjacka då jag inte vill frysa. Morr..

På lördag är det princessbröllop! Då ska jag bänka mig framför tv:n! Tycker det ska bli så kul! De ÄR ju så söta ihop!
Väldigt många på jobb bara suckar o stönar åt detta bröllop. "Ser jag en till Victoria och Danielsak så spyr jag!!" Where´s the love liksom??
Jag tycker det är underbart med ett stort sagobröllop! Man kan väl försöka dras med i detta och känna deras lycka som de verkar känna för varandra.
Det gör att jag tittar lite extra ömt på min man och tänker "naaaw...vad söt han är..." och tindrar lite med ögonen åt hans håll. ;)

Mamma och pappa har nu flygit upp till Kiruna för att fira mammas 60-årsdag. bara de två. :) Och läste i aftonbladet att det har blivit flygstrejk nu...hoho...hoppas de kommer hem igen på torsdag.....ops.

Nepp, nu dax att gå hem från jobb. Skönt! Denna dag har gått fort!
Puss



Bild lånad från pingeling.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar