söndag 23 september 2012

Host och snor

Man. Jag sitter upp i sängen. Nate ligger längs med min huvudkudde och hostar och snorar. Vaknar ofta och är ledsen. Jag hostar mkt ikväll så att sitta upp dämpar det. Skit.
Nate har fått nån ny omgång förkylning nu. Snoret forsar verkligen denna gång. Så också på mig. Gah!
Här håller man ungen hemma från dagis när han är dålig för att inte smitta de andra barnen så det är ju synd att inte alla gör samma sak.... Rätt irriterande.

Idag har vi får spicy svampsoppa och kräftor hos mam och pap. Gott och mysigt!
Imorrn kommer de hit en sväng och passar Nate en stund så vi kan städa ut bion som just nu fungerar som förråd.

Less på att inte få sova. Kanske sätta sig i soffan ett slag så jag ialf inte stör grabbarna....

Nate ritade en teckning idag till mommo och moffa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar