onsdag 26 september 2012

Prickkontroll

Idag har jag varit på prickkontroll av alla mina födelsemärken.
Hittade en klinik i Stockholm där man inte behövde ha remiss.
Lätt att hitta till denna klinik(stenkast från Stadion), trevlig och kunnig personal och det bästa av allt, min prickar såg bra och normala ut! Så skönt!
Detta har legat över mina axlar sen storebror fick cancer förra våren. Liksom "jag måste gå och kolla mig!" för man vet aldrig. Cancer kan verkligen vem som helst, när som helst få. Blä!
Läkaren sa att jag har många prickar men att de såg normala ut som sagt och att jag ska hålla dem under uppsikt och vara försiktig med solen. Hell yeah!
Så. Nu tänker jag ha en bra höst!
Här kan ni kolla in kliniken.

Idag är det riktigt höstväder. Grått och regnigt(regnar fint fint från alla håll verkligen). Löven börjar ändra färg och the air is crispy. Hösten är rätt fin ändå. Just nu ialf.

Idag ska jag börja en kurs här på jobb. Muntlig kommunikation i engelska. Hjälp. Lite nervöst. Men det behövs då vi pratar engelska varje dag med våra kunder. Så bättre kan man bara bli. Och en utmaning till mig själv att gå denna kurs. Prata engelska inför några andra kollegor på detta sätt. Spännande och se om språket flyter på eller om det blir totalstopp. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar