måndag 10 september 2012

Pissförkylning!

Gah! Så ONT i halsen. Får knarka Ipren för att kunna äta och att kunna svälja min egen saliv lite mindre smärtsamt.
Denna natt blev det inte mkt sömn. Nate somnade sent och vaknade vid tolv ungefär och var sååå ledsen. Tror han drömde att nån tog han bollar eller nått för han sa "ba, ba!" lite febrilt och pekade upp mot övervåningen. Stackars liten. Han somnade till slut på pappas bröst.
Jag var tvungen att sova på soffan. Sittandes. Lovely! Not.
Känns som om jag blivit svullen i ansiktet. Som om jag gått upp en massa kilo helt plötsligt och allt satt sig på haklinjen och hakan. Tänkte igår "var kom denna dubbelhaka ifrån?!"
Men jag kanske haft den en tid utan att ha märkt av den. Haha.
Nate får vara hemma från dagis idag med. Han hade en sån hemsk hosta imorse. En sån där mörk hosta som liksom kommer nerifrån bröstet. Han är pigg annars som tur är men han får kurera sig idag med. F är ju hemma och tar hand om honom.

Idag blir det inte många knop. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar