fredag 25 januari 2013

Kallt men otroligt vakcert

Ca -20 ute idag. Brr. Men när jag satt på bussen till jobb idag och tittade på snön utanför så tänkte jag "herregud vad vackert det är egentligen!"
Snön glittrade som miljoner diamanter och det blir liksom nått lugn över allt när det blir så här kallt.
Men visst...jag längtar till våren måste jag väl säga. Den är välkommen när nu den kommer! :)

Idag jobbar jag till 18. Mamma hämtar Nate som vanligt(måndag, onsdag och fredag) och sen skjutsar de hem honom ikväll så jag slipper gräva fram bilen när jag kommer hem vid 20-tiden. Inte ens säkert att pärlan vill starta när det är så här kallt. Härligt med en bil man kan lita på...NOT! Min lilla FORD startade tamme tusan alltid!
F ska till Stockholm på nått galej så vi får väl se när han kommer hem. :)

Sen blir det en myshelg. Måste städa hemma. Ser ut som ett bombnedslag.

Nepp, strax dax att sätta igång dagen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar