tisdag 15 januari 2013

Uuuuuurk

Inatt åkte jag och maken på värsta magsjukan. Herregud! Fy fan vad jag HATAR detta.
Är fortfarande illamående till och från men det är ok så länge jag ligger still.
Det är tur att Nate inte har så mkt aptit än från sin omgång av magsjuka. Han har idag fått levt på Digestivekex, Festis och salta pinnar. Hm känner mig som en hemsk förälder men jag tror nog han tycker det är lyx OCH han har ätit nått på första gången på typ 5 dagar.
Jag har fått i mig lite läsk, halvt glas fil, festis och salta pinnar. Längtar efter en dusch.

Mamma och pappa var supergulliga och handlade lite åt oss idag. Tack snälla ni!!!

Den kommande lönen lär ju bli MINIMAL. Ja ja...tur att F har jobb nu ialf.
Man kanske skulle ta sig en värktablett och bli av med värken i huvudet och kroppen.
Hoppas att vi alla får sova inatt. Hade jättetur att Nate sov bra inatt...annars vet jag inte hur det hade gått. Och det är ju SÅ TUR att Nate inte blev sjuk samtidigt som oss... Hur fan gör man då?!?! Fy fan!0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar