tisdag 1 januari 2013

130101

2013 redan. Galet vad tiden går.... Jösses.
Vi fick ett väldigt fint och lugnt nyårsfirande.
Jag, F och Nate spenderade den hos mamma och pappa. :)
Det blev hummer och champagnen Pol Roger(jättegod!), oxfilé, vitlökspotatis, sallad och till det underbara mjuka röda vinet Brunello Di Montalcino. Nom!
Och till efterrätt körsbärsglass jag lagat.
Sen blev det till att vänta in det finska året och skicka en tanke till familjen på Åland och sen välkomna det svenska nyåret. Vi drack ingen mer skumpa då för tyckte vi fått i oss nog ändå.

Nu får vi se vad detta år kommer erbjuda. Jag är rätt spänd på det faktiskt. :) Varför vet jag inte.
Jag hoppas vi har lite tur pengamässigt detta år och att vi får en "paus". :) Varit så pengastressigt den senaste tiden men nu har ju F ett bra jobb så det börjar flyta på och jag hoppas det håller i sig.
Och sen såklart att alla får vara friska. Viktigare än alla pengar i världen!
Nu ser jag framemot våren och att komma i form. Ska försöka klämma in träning på nått sätt nu. Jag får 1500:- från jobbet i friskvårdsbidrag så tänkte satsa på ett årskort nånstans... Får se var bara....

Nu snarkar mina killar gott. De är så söta mina älsklingar. Tänk vilken tur man har egentligen!

Gott Nytt År 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar