söndag 3 januari 2010

Kallt ute idag

Idag sov jag länge som vanligt. Fattar inte hur jag ska klara av att stiga upp klockan 5 imorrn...jaja....man är väl snart inne i ekorrhjulet igen....

Vi åt "frukost" och såg på en kinesisk film. Lite udda.... Väldigt vacker film dock med vackra människor, guld och alla regnbågens färger men nja....den va int så bra.
Tragiskt slut oxå.

Efter den tog vi en långpromenad i kylan. Brr! Shit vad kallt det var när vi passerade vattnet. Huga. Bet ordentligt i kinderna.
Kom hem, åt kycklingsallad till lunch. Gott! Och nu har jag försökt värma mig med en kopp kaffe. Borde kanske ta en värmande dusch oxå. Brr.

Jag mår så bra! :D Tihi! Även fast jag har lite jobbångest så mår jag skitbra! :)Härligt! Var längesen jag hade denna känsla i kroppen!

Måste laga matlåda till imorgon. Hmm....Ska hitta på nått med köttfärsen. Kanske blir köttfärssås som vanligt då....tråk. Men det är så enkelt och det blir så mycket mat av det.

Nepp, surfa sig lite nu o sen värma upp sig!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar