söndag 10 januari 2010

Urk...

Nu sitter jag i soffan. Klockan är 5:35. Har inte sovit något alls inatt. Trevligt! :/
Har fått nån skum magsjuka. Började må lite illa först och sen fick jag ont i magen som tusan. Försökte kräkas med hjälp av fingrarna. Äckligt jag vet men jag spyr hellre snabbt än ligger och har ont i magen i flera timmar. Men det kom knappt upp något. Hade tydligen inte så mycket i magen. Suttit på badrumsgolvet i kanske 1 timme sammanlagt. Provat lägga mig i sängen men då kommer illamåendet snabbt och med besked. Urk. Nu sitter jag i skräddarställning, väldigt framåtlutad över datorn. Det funkar okej. Illamåendet går som i vågor. Skumt! Bläääääää.
Har fixat en kopp te nu. Får se hur magen reagerar på det..... :s
Men annars har dagen varit mycket trevlig.
Klippte mig idag...eller igår blir det ju nu... Ja, iallafall så har mitt hår blivit kortare nu och lite mörkare igen. Trevligt!
Sen åkte jag, Fredrik och Helena på Magnus 30-årskalas. Väldigt god mat! :)Jättetrevligt var det!
Jocke kom och hämtade oss och så fortsatte vi lite partajande här hemma hos oss. Lite bubbel och drinkar. Killarna gick ut på krogen en sväng sen men jag och Helena stannade hemma. Jag började känna mig skum i magen och få ett lätt illamående då så det var ju tur att jag inte följde med ut.
Men jag mår inte dåligt för att jag druckit för mycket! Måste fått någon baskilusk i mig någonstans.
Jösses vad min mage gör ONT! :( Kanske inte gillade te så mycket...

Nepp, orkar inte skiva mer....
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar