fredag 15 januari 2010

Rimfrost, het soppa och nybakt bröd

Kan det bli bättre? Ja lite vin på det då. :)
Träden nu är ju så otroligt vackra. Jag tappar andan när jag tittar upp i trädkronorna. Så vackert! Sagovärld!
När jag kom hem idag så doftade det nybakt bröd! Ahhh! Underbara doft! Det är bra att ha en hemmaman! Synd att han måste börja jobba på måndag igen but we need the money! :/
Fina Fredrik hade lagat mexikansk soppa oxå. Stark men god! :) Jocke kom över på middag och tog med sig ett passande vin. Bra kväll!

Jag är så trött...jösses. Måste nog hoppa i säng snart....risken är dock att man fastnar framför datorn som vanligt. Jag älskar min rosa dator men ibland så är den inge bra för mig. Haha. Jag fastnar framför skärmen...

Idag på jobb så skulle jag försöka göra ett rullande schema för ca 7 personer. Men upptäckte rätt så snabbt att det inte var en sån bra idé att göra det på en fredageftermiddag. Det var som om någon slog mig i huvudet med en slägga. Blev sååå trött och okoncentrerad. Orkade göra schema för en dag. Höhö. Får ta resten sen...
Veckan som kommer så hinner jag inte dock. Har ett sånt FULLT jobbschema. Helt galet. Kommer vara ännu tröttare nästa helg I think... Jaja, man känner att man lever iallafall. ;)

Imorgon ska jag till badhuset med syster och simma. Ska bli skönt! Need the exercise! :) Sen ska jag bjuda Bea, mamma, Fredrik och kanske Jocke på en "nyttig" kladdkaka. Den innehåller inte margarin eller smör utan man häver i lite kesella istället. Får se hur den smakar. Hm. Måste nog gå upp i tid imorrn.....
Vill oxå svänga förbi Beas lägenhet för att se hur det går med renoveringen. Spännande!
Nehe...en snabbdusch och sen hopp i säng kanske....*gäsp*
Sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar