onsdag 20 januari 2010

My hero(s)

Har några personer i mitt liv som jag ser upp till och beundrar lite mer.
De är:

  1. Pappa! För att han är så cool, smart och snäll. Pappa är som en lugn, tuff cowboy(lite lik Tommy Lee Jones ibland) som även är ett levande lexikon. Man kan tusan fråga honom om allt! Och han kan bygga hus!! Hur coolt är inte det!? Dädlisch, U are my hero! :)

  2. Mamma! För att hon är den bästa mamma som finns! Ett hjärta av guld och alltid humöret på topp! Ställer alltid upp! Gör den godaste mat! Mmm! Puss på dig mam!

  3. Mormor! För att hon är så himla underbar! Älskar hennes skratt! Det gör en glad ända in i själen! Jag hoppas att jag en dag är en lika glad och snäll mommo som hon! :)

Sen finns det såklart många fler i mitt liv som jag beundrar på olika sätt. Absolut!!
De är inte glömda i mitt hjärta!
Men skulle nån fråga vem jag ser upp till i mitt liv så skulle det först och främst vara pap, mam & mommo. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar