torsdag 28 januari 2010

Snö, snö, snööööö

Seriöst! Nu räcker det med snö! Det är jättefint med snö, om man inte behöver åka till jobb. Igår och idag har det snöat ganska mycket. Igår var det snöstorm, var man ute i ca 5 minuter så såg man ut som en snögubbe.

Idag är jag på dåligt humör. Är så irriterad. Trött antar jag. Jag ska inte åka kollektivtrafik eller storhandla mat när jag är trött. Förvånad att jag inte slagit ner någon ännu. Haha. Har inte ens skällt ut någon även fast jag många gånger har velat.
Igen, människor KAN inte läsa kroppspråk! Hur svårt kan det vara!!?? MORR!!!
Hm, jag behöver ta en valium och dra täcket över huvudet nu... Ska nog borsta tanden och krypa i säng strax.

Fick en BRA nyhet om min kusin Erika i veckan! :) Blev såå glad!!! Fick hejda glädjetårarna när jag fick beskedet. Satt på bussen nämligen. Jag är ingen "gråta-publikt-person" ;)
Puss på dig Erika! <3

Shit, måste måla naglarna ju! Har haft omålade, nerklippta och ickefilade naglar nästan hela veckan. Så fult. Har inte hunnit dragit över ett lack nån kväll dock... I måndags var vi hem till Jocke på en ostbit och vin. Gott! Igår hade vi rosa Piper-champagne och kollade på Eddie Izzard - Stripped i bion hos oss. Jocke höll med bubbel o filmen. Jim o Linda tog sig hit i snöstormen oxå. :) Trevlig kväll. Vad gjorde jag i tisdagskväll.....? Jo, kom hem sent, handlade mat, lagade mat, åt och sen i säng. Kul kväll... Imorgon ska jag försöka dra mig hem tidigt från jobb! Har pass till klockan 13. Tänk om man kunde gå hem vid 14 kanske...Najz. Hoppas det funkar!
Har tagit semester den 25 och 26 februari. Då fyller Bea 18 år och jag och Fredrik firar 5 år tillsammans. Vad tiden går! Jösses! Men ska bli riktigt skönt med lite ledigt. Ser framemot det.

Blä, är för trött för att gå i säng...hahaha. Hur funkar det egentligen?
Jag skulle ju kunna klä av mig kläderna och bara slänga mig i säng utan att tvätta ansiktet och borsta tänderna men iuh! Jag skulle inte klara av det. Äckligt. Nu har jag fått lite nojja(en till..), vill helst duscha innan jag går i säng(jag duschar VARJE morgon oxå). Vill tvätta av mig dagens "damm" och det är ju verkligen inte bra för huden, speciellt jag som är så dålig på att smörja in mig efter dusch. Jag är sååå torr nu. Skulle behöva bada i olivolja eller nått.



I´m bored och jag vill ha helg nu!

4 kommentarer:

  1. Hahaha, vilken underbar bild. Så känner man sig verkligen ibland =) Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är den najz! Kände bara "that´s me right now!" ;) Kramis

    SvaraRadera
  3. Börja gymma:D Behöver inte smörja in mig varje dag och har ändå normal hud :D Miiirakel

    // Bea

    SvaraRadera
  4. Jaha...hmm, F tjatar på mig att jag ska börja gymma med honom. Tycker inte det är så himla roligt bara...att gymma asså... ;)
    Kram

    SvaraRadera