tisdag 9 februari 2010

Fööörkyyyyld

Blä....gick hem tidigt från jobb idag då min förkylning bara blir värre och värre. Nu har jag en Ipren i systemet och mår okej. Lite öm i kroppen, huvudvärk, ont i halsen, hosta och sååå täppt i näsan. Höm! Trodde att om jag gick hemifrån tidigt från jobb idag så skulle jag orka jobba imorrn men det vette fan....suck....
Borde äta något men har verkligen noll matlust eller ork att svinga ihop något.... Mamma? Var är du? Hehe.
Träffade mam idag när jag var på väg hem från jobb så jag bjöd in henne på en kopp kaffe och en kula glass. Alltid trevligt att prata med mam! :) Speciellt när man är sjuk haha...det är väl en trygghetsgrej sen man var liten I guess... Väldigt bra!

Fredrik tränar ikväll... :( Roligt för honom men tråkigt för mig. Vill ha kram.

2 kommentarer: