tisdag 16 februari 2010

Hm..

Idag har jag varit till barnmorskan och gjort ett cellprov. Det är nog bra att kolla så man inte har några dumma celler där inne....
När jag gick därifrån så tänkte jag "herregud vilken bra sjukvård vi har egentligen! Här blir man kallad för att få göra ett cellprov GRATIS! Och att gå till barnmorskan för tex preventivvård är också gratis! Det är ju otroligt!"

Resten av dagen jobbade jag hemma. Skönt.
Ska väl sätta igång med maten snart...Börjar bli hungrig trots att jag har smält i mig en semla idag. Jocke kom förbi på en kopp kaffe och han hade med sig semlor! Mmm! Och hey, det är ju fettisdagen idag så.... Åt med gott samvete faktiskt! :)

Va fan! Spotify kraschade! Det är inte första gången! Irriterande!
Blä, nu blev jag less.....over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar