lördag 13 februari 2010

Skor & fötter



Supersöta skor men ser väldigt obekväma ut...iallafall för mina fötter... (korsetten.se)

Smexy!(have2have.se)

Sparkly!(have2have.se)

Supercute! ;)(bonprix.se)




Hur tänkte de här??!! HAHAHAHAHAHAHA. HAHAHAHAHA! SERIÖST!(ellos.se)

Smexy & cute(haléns.se)
















Enkel men fina detaljer. Me like. :)(bonprix.se)

Skor är roligt men jag har alltid haft såndana problem med mina fötter så det där med att shoppa skor har aldrig riktigt varit ett stort nöje för mig. Det har mest handlat om att hitta ett par skor som sitter bekvämt. HATAR mina fötter. :( De är så jäkla fula! Verkligen! De är breda och jag har alltid haft problem med nageltrång så mina tår har sett hemska ut! Nu är det dock bättre som tur är men jag borde såååå gå till en "fotdoktor" som kanske skulle kunna hjälpa ytterligare men det är ett steg kvar dit innan jag vågar... Får för mig i mitt huvud att doktorn ska skratta åt och/eller bli äcklad av mina fötter.... :/

Jag kan tycka att fötter kan vara så otroligt sensuellt(Om det är fina fötter alltså). Både på killar och tjejer. Fint liksom. Då blir jag avis.... På sommaren så blir jag besatt av fötter. Kollar in allas tår och jämför med mina egna. Så knäppt men blir man besatt så blir man....
Har alltid, sen jag varit liten, hört "vilka roliga fötter du har". Då är det väl inte så konstigt att man skäms för dem.....
Skulle tex ALDRIIIIIG gå på stranden/badhuset eller i öppna skor utan nagellack!! No way! De är fula som de är men utan lack..? Jösses! B.L.Ä!
Har jag lack på så känns de mindre fula....
Men men, de är dessa fötter jag fick så jag borde lära mig att acceptera dem och strunta i om folk tycker de är vidervärdiga. Jag har ju iallafall fötter. De tar mig dit jag ska så jag borde egentligen vara tacksam...

Saker jag skulle ändra på/ta bort/byta ut om jag kunde:
  • Mina fötter.....
  • Mina framtänder. Nu ser jag ut som en jävla hare...
  • Ta bort alla mina födelsemärken. *Prickig korv*
  • Celluliterna..... Dom förökar sig dom jävlarna...
Saker som jag absolut vill behålla:
  • Mina ögon
  • Mina händer(utseendet, inte självsprickorna..)
  • My boobs! ;)

Ja, man borde fokusera mer på de bra sakerna....men det är väl mänskligt att bli lite besatt av sina "flaws". ;)

2 kommentarer:

  1. Svar på det du skrev i min blogg: Inte riktigt kärlek jag är ute efter. Men mer en riktig vän, som oavsett vad alltid kommer finnas där. Den sortens kärlek :)
    -
    Det som gör en perfekt är sakerna som gör en operfekt.
    Flaws are good
    Bea

    SvaraRadera
  2. SÅn kärlek är bäst! :)

    -

    I guess. :)

    SvaraRadera