söndag 7 februari 2010

Pizza....

...eller nån annan "mat"...vad som helst! *smått desperat*
Pms, pms, pms how I hate you! Humöret växlar från skitsur till superglad. Kan ena stunden känna mig sååå förbannad och i nästa skrattar jag hysteriskt! Det är sååå jobbigt! I-landsproblem I know.... Har sån craving efter MAT! Har godis, glass och bulle tillgängligt men det vill jag inte ha.... Skulle sitta perfekt med en pizzaslice just nu.... Det skulle vara helt lagom...shit, det börjar verkligen vattnas i munnen bara jag tänker på det..... Hjälp...... Kanske borde gå och lägga mig och hoppas på att suget är borta imorgonbitti.
Idag har vi åkt och lämnat återvinningen. Den vanliga återvinningen som ofta är stort som ett berg...suck. Fick låna pappas "lastbil" så det var väldigt skönt! Är så najz med en bil som man sitter så högt i.
Sen åkte vi hem och städade här hemma. Gjorde upp en framtidsplan för vad vi ska renovera/göra klart inom en snar framtid. :)
Igår var vi hem till C&M och barnen och kollade på deras nya radhus. Jättemysigt har de. :) De bjöd på korvstroganoff och vin. Smaskigt!
Sen kollade jag och Fredrik på P!nks konsert i bion här hemma. Hon är så bra! Ska ha hennes frisyr och färg sen när jag går över till blont igen. Skitsnyggt! :)
Nehe...dax att gå i säng då och drömma om maaaat! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar