onsdag 3 februari 2010

Snöstorm!

Idag är det snöstorm! Blåser som tusan ute. Snöar åt alla håll.
Det gick ändå väldigt smidigt hem. Får se hur det går för Fredrik. Såg nu på sl.se att vissa busslinjer är inställda eller väldigt försenade...
När jag var på väg hem så fick jag så satans ont i magen! :( Gjorde såååå ont. Försökte fokusera och andas djupt för att försöka bli av med smärtan eller nått.
Lyckades till slut somna och när jag vaknade så var jag bara lite öm i magen.
Jag hoppas att detta bara var något tillfälligt.... :/Inga fler cystor för faaaaan! >(
Suck, kan inte maken komma hem snart så man får lite mat i sig.... Jag har lagat köttfärssås. Det är standard 1 gång i veckan...hahaha. Dålig fantasi... Men det är gott, enkelt att laga och det blir mycket mat.
Åh, vad sugen jag blev på milkshake! Mmm! :P Behöver mat i systemet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar