måndag 3 maj 2010

I stink! :(

Har fått nått fel i halsen! Har lite ont och fått så segt slem som inte går att hosta upp, det känns som om jag har något i halsen som sitter fast eller som åker upp och ner, som när man ska svälja en tablett men så fastnar den i halsen ett tag innan den glider ner... Obehagligt!
Fått illaluktande vita pluppar på halsmandlarna vilket leder till HEMSK andedräkt! Buhu!
:( En av mina stora fobier är att lukta illa. Så idag är jag hemma. Ska till läkaren kl 11 o kolla upp detta. Har lidit i kanske 2-3 veckor och har också varit sååå trött under denna tid. Nu får det vara nog för KAN inte jobba så här. Jag känner ju att det luktar! Fy fan så ofräscht! >( Blir så LESS att det ALLTID ska vara något som krånglar!! WTF!!!!!
Hoppas läkaren hittar nått "fel" så att det går att bota. Är livrädd att han kommer säga "ja men så här kan det bli ibland...det är bara att stå ut..."
Det tänker jag INTE göra! Då sjukskriver jag mig! Mår ju piss.

Och lukten beror inte på dålig care om mina tänder för jag borstar tänderna med eltandborste, kör tandtråd, tungskrapa, borstar tänderna en gång till och sen sköljer jag med Listerine morgon och kväll. Och på jobb knarkar jag tuggummi och halstabletter men ändå så känner jag hur det tränger igenom en unken lukt.... Buhu! Har lite smått panik just nu.... Har läst lite på nätet att vissa har kronisk dålig andedräkt. *hjälp!* Hur kan man orka leva då?
Det ÄR verkligen ett stooort problem för mig! Men men...får hoppas att det går bra hos läkaren! Wish me luck! :)

3 kommentarer:

  1. hey Stinky =)

    Hoppas det löser sig hos läkaren..kram

    SvaraRadera
  2. Låter lite som körtelfeber. Hade samma symtomer jag när min hals krånglade för ett tag sen!
    Puss

    SvaraRadera
  3. Har oxå tänkt tanken "körtelfeber" då jag haft så svullna o ömma körtlar överallt väldigt ofta.
    Men mår bättre o bättre nu så det kanske börjar ge med sig... :) I hope!

    SvaraRadera