söndag 9 maj 2010

Mys i soffan

Halvligger i soffan med Spike på bröstet. Han är så mysig ibland för han kan sträcka sig upp och verkligen gosa in sitt ansikte mot mitt. Myssss! :)
Han mår bättre nu som tur är! Han låg på det tokvarma badrumsgolvet igår, hela dagen! Jag tror värmen gjorde susen för han onda ben.

Fredrik var in till Idol-audition igår! :) Han fick sjunga framför en "pre-casting" jury och han gick tyvärr inte vidare därifrån till den riktiga juryn men de sa att han inte skulle sluta sjunga och spela för "han har något" sa de. Kul! Var ju tokmycket sökande så konkeransen var stenhård! Kanske ska söka i Norrland nästa gång? ;)
Jag är iallafall väldigt stolt och impad över honom. Han åkte hemifrån skiittidigt och fick stå i kö i ca 8 timmar i regn och rusk!
När han kom hem åt vi lite mat, sis var oxå här, och sen gick jag och F över till Jocke och provade 2 vita viner och champagne! Mmm! Gott! :) Är väl liite bakis idag. Men bara lite! ;)
Klippte och färgade mitt hår igår oxå! Så bra det blev!! Jag har en sån DUKTIG frisör!!

Jobb i 3 dagar nu då sen är man ledig i 4. Ja, är backup på lördag så då måste man ju "jobba" men det brukar inte vara så ansträngande OM man inte måste åka in och jobba! Hoppas inte!

Nu sitter F i duschen och gör sångövningar..... Ska man höra detta nu varje dag till nästa Idol-uttagning? Damn.....
Han har hittat nån sångövning på nätet som säkert är bra men de är så jobbiga övningar att lyssna till over and over and over and over......
Jaja.... Haha. ;)







2 kommentarer:

  1. Du har ju faktiskt hörlurar som du kan använda om det blir jobbigt att lyssna på.....
    ;-)

    SvaraRadera
  2. I know...ett par snygga rosa! ;)
    Inget illa menat gullet men efter att ha växt upp med samma låtar v a r j e morgon som Jocke spelade på sitt piano så blir jag väldigt snabbt trött på "upprepande" saker...Puss

    SvaraRadera