fredag 21 maj 2010

Jaha...

Imorgon vid denna tid så sitter man på Åland! Underbart! Hoppas att det är sol så jag kan steeeeka!

Sitter på jobb nu och väntar på att F ska jobba klart så vi kan åka hem! Han sa nån gång mellan 14:30-15:00. Får väl se när man kommer iväg!
Tyvärr så har det mulnat på ordentligt nu! :( Det är ju just typiskt! När man sitter inne och jobbar så är det tokvarmt och strålande sol men sen när man får åka hem så är det molningt.... Skit!
Men det är nog säkert varmt i luften! Åska kanske?
Mysigt! Så länge man inte ligger i ett tält! Fy fan!
Jag och F sov i tält på Ålands berg en sommar och vi vaknade av ett sjuhelvetes åskväder! Det blev ljust inne i tältet när det small till! Har aldrig känt mig så liten när vi sprang in i huset, i tryggheten! Hade ingen lust att bli grillad i ett tält liksom! Haha! ;)

Måste köpa ett najz skal/fodral till min iPhone. Den är så hal utan. Som en tvål! Livrädd att jag ska tappa den i golvet eller i toaletten...
Så funderar på att investera i några olika "fodral". En rosa, en glittrig, en som heter typ Diamonds tror jag o kanske nån mer färg. Finns många snygga att klä iPhonen i! :D Som att ha en liten docka! Hahaha!

Ikväll ska vi gå och kolla på Joe Labero! Ska bli jättekul! :) Är riktigt nyfiken på hur hans show är!

Nepp, snart hemgång I hope!
Over & out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar