fredag 9 juli 2010

Aaaaah!

Första semesterdagen! Sovit lite längre idag och ätit en god frukost. Funderar på att sätta igång och packa. :)
Får se om vår lilla bil får plats med allt vi vill ha med. Som tur är så har vi ju inte 2 kattburar att få plats med nu eftersom de redan är på Åland så packningen får nog plats. Behöver jag säga att det ska bli vääääldigt skönt med en ny STÖRRE bil??!
Just det...drömde inatt att vi hade köpt en stooor BMW(av alla bilar..) och så fort vi fick den så gick den sönder. Då fick jag lite ont i magen..*kostnader, kostnader, kostnader*.

Vi har nu bokat en natt på hotellet "Havsvidden" på Åland. Det blir vår lilla minismekdag. :) Får ta med nya kameran och ta massa kort på omgivningen/naturen och vårt fina rum. Ett rum med havsutsikt och eget bubbelbad(med havsutsikt)! Och sen tillgång till det "allmänna" badet(bubbelpool o bastu tror jag). Lyxigt!!
Kolla deras hemsida: http://www.havsvidden.ax/

Urk...är så less på att må illa. Jag mår inte jätteilla men har hela tiden ett urk inom mig. Bara jag tänker på grillat kött så spyr jag nästan. Snyft...jag som älskar grillat egentligen. Men får grilla grönsaker i sommar istället. DET är gott! Och bättre för vikten...hm...



Snart förhoppningsvis. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar