fredag 2 juli 2010

Mätt, nöjd och trött. :)

Fredagstrött. Tacomätt. Nöjd! :)

Vi har blivit med kamera! :D En riktigt fin en!
Eftersom vi nu inte kommer iväg på en lååångresa(på ett bra tag) så tänkte vi att vi köper en bra kamera istället för bröllopspengarna så vi kan fota framtiden! ;)
Är så nöjd, så nöjd!
Alla bröllopspengarna gick inte åt dock. Vi ska nog eventuellt unna oss en lyxweekend på ett najz hotell på Åland med havsutsikt, bubbelbad med havsutsikt och massa gott! :)
Det får bli vår smekmånad...eller smekweekend kanske man ska kalla det! ;)
Får se hur det blir!

Bea och hennes kompis Linda var förbi ikväll på middag. De köpte med sig taco-ingredienser som vi lagade till och mumsade i oss. MmmMmmMmmmm! Jim kom oxå förbi och åt mat o drack lite öl.

Ska nog strax ta en dusch och sen hoppa i säng, läsa lite i min otroligt bra bok! Boken heter "Den du inte ser" av Mari Jungstedt. Såå bra! Jag fastnade redan efter första sidan! Det är ovanligt och sen att det är en deckare är ännu ovanligare för mig. Jag har så svårt för sådana men denna är sååå bra!
Jag tror jag måste kolla upp resten av hennes böcker! :)
Nehe...en dusch nu då kanske....sen hopp i säng! Så skönt att det är lördag imorgon!
Bara 4 arbetsdagar kvar till semestern! Tjohoooo!

Puss & Natti!



En sån här har vi nu! ;) Fin va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar