söndag 4 juli 2010

Fairytale

Ibland önskar jag att jag levde i en saga. En riktig prinsess-saga.
Där finns både gott och ont men det goda segrar alltid. "Prinsessan" är ofta en mindre lottat tjej som träffar en riktig prins och de lever lyckliga i alla sina dagar.
Detta låter helt muppigt att vilja detta men det skulle vara så skönt ibland att bara slippa alla krav och måsten o bara....flyta runt. ;)

Solen har stekt denna helg! Det har varit(och är) så varmt. Så varmt att man blir lite matt... Men ska inte klaga när det äntligen är sommar! Jag hoppas så att det håller i sig till semestern om 4 dagar. Annars blir jag lite putt!
Idag köpte jag en baddräkt. En svart väldigt urringad sak... ;) Sen provade jag lite klänningar som hängde kvar i provhytten, två fick följa med mig hem. Det är så bra när det hänger saker i hytten som man själv aldrig skulle prova. Man kan bli förvånad hur bra vissa grejer sitter, som man aldrig trodde.

Jim och Fredrik är i väg och köper sorbet, folköl och kokosbollar. Mmm!
Ska ut och gå en redig promis sen när solen har gått ner. Nu rör jag mig inte en millimeter.








Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar