torsdag 8 juli 2010

Semester!

Nu är det semester!! Tjohoo! :)
Ikväll har jag och Fredrik varit och handlat proviant(mat!) till stugan på Åland. Ska bli skönt att få komma dit. Längtar så efter mina mauar! Jag har köpt 2 askar med deras favvogodis som jag ska ge dem, några bitar om dagen, ifall de har glömt bort mig nu i mammas goda vård. Lite muta får man ta till. Men ska bli så skönt att se och pussa på dem! Mina små älsklingar!!

Min "nackspärr" är lite bättre idag men fick en chock när jag såg mig från sidan i spegeln. Jag har en jättegamnacke nu för att jag är så spänd. Går liksom med huvudet lite neråt vilket får min nacke att se ut som en gam. Inte vackert det inte.... Skulle behöva lite uppmjukande massage. Men det är iallafall skönt att det inte gör lika ont längre. Alltid nått. :)

Imorrn är det fredag ch jag är leeedig! Ska packa och städa upp här hemma för på lördag ska jag till frisören och sen bär det av till Åland. Kommer inte hinna mycket då inte.
Nu godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar