tisdag 6 juli 2010

Nu så, äntligen!

Nu har jag berättat för min chef att jag är gravid. :) Just det, en liten växer i min mage! Helt galet sjukt roligt! Vi hade nästan helt gett upp tanken på att få barn på egen hand och tänkte ta till hjälp till hösten. När man minst anar det så händer det! ;) Fast ska jag vara helt ärlig så fattar jag det inte riktigt än...är rädd att barnmorskan kommer säga "men du är inte gravid! Du har bara blivit tjock" när vi väl är där och gör första ultraljudet. Haha. Hoppas det inte bara är luft o fett då...

Min chef blev glad och sa att hon misstänkte en graviditet när jag bokade in det lilla mötet med henne.
Heidi var förbi en sväng på jobbet idag oxå med sina 2 minstingar. ;) Söta barn!
Fick massa Mama-tidningar och lite mammakläder. Det tackar jag mycket för!
Vi hann tyvärr inte prata så mycket men ska boka in en träff med dem sen efter semestern! Det mååste vi!

Idag har jag fått som en nackspärr fast på sidan av halsen. Eller det kom igår men idag är det värre. Är alldeles stel o det gör så ont! Hoppas det är en sträckning, nackspärr eller en körtel bara som har svullnat upp lite. Hoppas det går över snart. Orkar inte vara sjuk.... Får ta en alvedon ikväll och kanske vira in halsen i nått mjukt och varmt. Sen sova, sova, sooova!
Frågade min chef om jag kunde jobba hemifrån imorgon och på torsdag, och det kunde jag! Jag har inget pass i lånedisken och sen är jag sååå trött. Tar en evighet innan jag kan ta mig ur sängen, inte likt mig alls! Så jobbar jag hemma slipper jag gå upp vid 5, slipper sitta på en varm skumpig buss som får mig att må illa och sen är jag hemma i tid ju. ;)

Åh! 40 minuter tills jag ska gå hem! Tjohooo! Najz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar