tisdag 10 maj 2011

Aj

Idag fick Nate sina första sprutor. En i varje ben. Stackars liten men han var så tapper och duktig!
Ikväll har han haft lite ont i benen. Om jag kunde så skulle jag ta hans värk men det går ju tyvärr inte utan man får trösta med kramar, pussar, tutten och Alvedon. :) Nu sover han och jag hoppas så för hans skull att värken släpper nu. Men får stoppa in en ny supp om 1-2 timmar om han vaknar och är otröstlig.
Ikväll var FÖRSTA gången i hans lilla liv som han gnällde på riktigt. Jag har aldrig behövt gå runt med honom och vyssjat(hur stavas det?!?) honom för att trösta. Så det här kan jag ta. :) Blir natten en vaknatt så är det ok. För mig alltså inte för Nate.

Bror opererades förra veckan då och det gick bra. Han såg ut som ett vrak när han kom hem. Vi bor hos ma o pa nu, bror och jag.
Han får provsvaren från operationen om typ en månad och imorgon skulle han prata med nån från operationen för att få höra hur den gick eller nått... Vet inte om jag fattade rätt.....

Köpte lite nya kläder åt Nate häromdagen. Några bodys/dresser med kort ärm och ben. Så sött!

Jaha....få lite sömn nu innan han vaknar.... Får se hur natten blir...
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar