onsdag 4 maj 2011

Mitt barn vackrast i världen?

Idag hade vi besök av min gamla barndomskompis Lina och hennes lilla dotter Loella som är två veckor yngre än Nate.
Är det så att alla mammor tycker att sitt eget barn är sötast och vackrast?!
Loella är söt men jag tycker ändå att Nate är grymt söt! :)
Har aldrig trott på det som man alltid hört: "alla mammor tycker ju att sitt barn är finast!" men det stämmer nog det. Jag har trott att har man ett fult barn så seeeer man väl det?! Men nej.... det gör man nog inte. ;)
Kanske nån som tycker att Nate är osöt eller till och med ful! Haha. Vem vet. Jag tycker ialf att han e vackrast i världen! Min söta lilla prins!

Imorgon klockan 11 ska bror opereras. Håller en tumme hårt! Han gjorde kontraströntgen idag för att kolla lungor o buk och får förhoppningsvis reda på resultatet imorgon efter operationen. Det är det vi är mest nervösa för..... Om det har spridit sig eller ej.... Usch. :/

Nepp, försöka sova nu då... Nate ligger o grymtar och gnäller i sömnen. Inatt sov han inte bra alls... Suck..kände mig lätt mör imorse... Men sen när jag ville stiga upp för att äta frulle så sov han så sött mot mig så. Han verkligen myste ner sig i sitt täcke. Ja.... Då passar det att sova minnsan! Så jag hoppas så att han sover bättre nu inatt!!
Sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar