fredag 20 maj 2011

En gång i timmen....

Inatt har Nate vaknat en gång i timmen. Är lite mör nu.
När han har vaknat så har han sökt tutte och närhet. Så fort han får tutten i mun och känner min kroppsvärme så somnar han om. Men det gör inte jag lika lätt.....Man får fan liggsår av att ligga på sidan i flera timmar... Stackars mina höfter och axlar. Nu önskar jag att F var hemma så han fick gå upp med Nate så jag fick ligga på rygg, sträcka ut mig och sova en stund, ensam.
Nu har Nate vaknat, rullat runt på magen och verkat i ena stunden supernöjd med det och i nästa grinar han illa.... Han e jätteduktig att rulla runt till magen men har inte fattat än att man kan lägga ansiktet åt sidan så funkar det att sova så oxå. Nu ligger han med ansiktet rakt ner i madrassen emellanåt.... Bra luft där.... Hm.
Nepp, får väl gulla med min son då. :-) Fredrik kom hem snart. Din fru behöver sova en liten stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar