måndag 15 augusti 2011

Älskling kommer heeem snart

Sitter o väntar. På min fina fina man! :) En hel vecka utan honom igen. Alldeles för länge!
Min hormonstorm har lugnat ner sig nu, tack o lov. Jag blir så satans KNÄPP när PMS:en sätter in! Usch! Som förbytt! Sådana dagar ska jag inte göra några stora viktiga beslut.

Imorgon åker vi hem till Sverige igen. Mys med vår lilla familj. Fredrik har en spelning på lördag och veckan efter ska vi på bröllop i Norrland. Får äntligen använda min fina marinblå klänning. Jej!
Hoppas resan upp går bra bara med pluttis men han gillar ju att åka bil så det borde inte vara nått problem.
Nate börjar få tänder i överkäken nu oxå. Och han har ont. Stackars liten...

Nepp, nu ska jag tända lite ljus och vänta på kärleken! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar